body wrapping, avagy testtekercselés otthon

A kötéssel úgy vagyok, mint az olvasással. Ha belekezdek valamibe, egyszerűen nem tudom letenni. Így volt ez tegnap este a lábszárvédő kötésével is. Számoltam is előre azzal, hogy a gyerekek elalvása után még 1-2 óra hosszáig biztosan kötni fogok, ezért gondoltam, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal és betekercselem magam. Bár azt nem tudnám megmondani, hogy melyik a kellemes, és melyik a hasznos. A lényeg, hogy másfél óráig betekercselve kötöttem, és így úgy éreztem, hogy duplán kihasználtam az időt: az egyik lábszárvédő elkészült, és ráadásul még fogytam is.
Az otthoni testtekercselést pedig mindenkinek csak ajánlani tudom. Az egyik olyan kozmetikai kezelés, ami a költségek töredékéért otthon is tökéletesen kivitelezhető, akár heti 2-3 alkalommal is. A lényege az, hogy esetleg  (nem kötelező, de így a krém jobban fel tud szívódni) végzünk magunkon egy gyors testradírozást (én ezt fürdés közben a kádban szoktam ilyenkor megtenni), majd bekenjük magunkat a problémás területeken valamilyen speciális krémmel. Ez lehet akármilyen zsírégető, fogyasztó, narancsbőr elleni, vagy feszesítő krém. Ilyenekből nagyon sokfélét és rengeteg helyen árulnak. Sőt magunk is készíthetünk nagyon jó zsírégető krémet. Ehhez nem kell más, csak a megszokott testápolónk és fahéjolaj. Ez utóbbival nagyon óvatosan kell bánni, mert allergizáló hatású lehet, és mindenki máshogyan reagál rá, vagyis a töménységét egyéni érzékenység függvényében kell "beállítania" mindenkinek. Az irányadó mennyiség 1 dl-nyi testápolóhoz 8-10 csepp fahéjolaj. Akkor jó a töménysége, ha bőrpírt okoz és csíp, de ez az elviselhető keretek között marad.
A krémezés után jöhet a folpack (vagy lehet kapni speciális fóliát, ami valamivel erősebb a folpacknál), amivel párszor szorosan körbe tekerjük a combjainkat, a hasunkat, és kis miniszoknyát készítve magunknak  fenekünket. Ezután kényelmesen lefekszünk, vagy félülésben elhelyezkedünk és jó vastagon betakarózunk. Másfél óra elteltével pedig levágjuk magunkról a fóliát. A krémet - ha nem elviselhetetlen - nem kell lemosni, az még dolgozhat tovább fólia nélkül is.

Magamat nem akartam így lefotózni, úgyhogy a kép innen van.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...