hímzett családfa

Nagy munkába fogtam néhány nappal ezelőtt. Hamarosan lesz a párom nagymamájának a 80. születésnapja és a nagy közös személytelen ajándék mellé szerettem volna valami személyeset készíteni neki. Az egyik angol nyelvű keresztszemes újságban találtam egy szép életfa vagy családfa mintát, aminek nagyon megörültem, pont valami ilyesmire gondoltam. A mintán csak annyit változtattam, hogy az "abc" helyett a saját családnevünket írtam rá, és mivel így kevesebb helyet foglaltak a betűk, két oldalra terveztem egy-egy szívet, a fa leveleit pedig a második sorban (a gyerekek számának megfelelően) eggyel kevesebbre, a negyedik sorban pedig (a dédunokák számának megfelelően) eggyel többre készítettem. Most itt tartok vele, remélem, szombatra készen leszek vele.


A családnevünket azért a fotón kitakartam...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...