lecsós csirke

Tavasszal, amikor már elfogadható áron árulják a paprikát és a paradicsomot, mindig nagyon megkívánom a lecsós csirkét, ami egyszerűen és gyorsan elkészíthető és isteni finom.

Az elkészítéséhez nincs pontos receptem, de kell hozzá: csirke, krumpli, paradicsom, paprika, hagyma és só.

A csirkét megtisztítom, besózom, a zöldségeket pedig megmosom és felkarikázom. Ezután - közben sózva a zöldségeket - egymásra rétegezem a hozzávalókat a következő sorrendben. Először a krumplit, aztán a csirkét, majd a paprikát, paradicsomot és végül a hagymát. Én egy sima mélyebb tepsit használtam, de - ha van valakinek - még finomabb előre beáztatott római tálban megsütni. Ezután alufóliát tettem a tepsire és kb. egy óra hosszáig sütöttem lefedve, majd eltávolítva a fóliát, picit pirítottam a tetején. A legfinomabb az alján a krumpli és a leve.






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...